tirsdag den 2. juni 2015

SERIER DER ER VÆRD AT SE

Hej piger. Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste der elsker serier. Som i virkelig meget. Jeg ser selvfølgelig også film, men min klare favorit er helt klart serier. Man kommer meget tættere på karakterne i en serie, og det er jeg særligt vild med. De klassiske serier som Gossip Girl og Pretty Little Liars er nogle af mine favoritter, men jeg elsker komedier. Derfor har jeg samlet mine 3 yndlings serier når det gælder komedie genren:
  • "Orange is the new black" er formentlig en serie de fleste har hørt om. Man følger Piper som har fået en dom for en gammel narkosag, hun har været involveret i. Fængslet er fuld af forskellige typer, som alle er med til at skabe fantastisk underholdning. Pt. findes der 2 sæsoner af serien, men allerede d. 12 juni lander 3. sæson - jeg venter spændt!
  • "New girl" er helt klart den sjoveste serie jeg længe har set! Her har Zooey Deschandel hovedrollen som Jess. Efter et break-up lejer hun et værelse i et lejlighed med 3 fyre. Det byder på uendelig mange sjove stunder. Helt klart værd at se!
  • "Unbreakable Kimmy Schmidt" er en Netflix Original, og forholdsvis ny. Kimmy Schimidt er en pige som har været fanget i en bunker i 15 år - i en dommedagskult. Hun bliver reddet ud herfra, og begynder en ny tilværelse i New York, som selvfølgelig er meget anderledes end hendes velkendte liv 15 år tidligere. Virkelig underholdende! Desværre er der kun 13 afsnit, og 2. sæson kommer først næste år til marts.

Som bonus info kan jeg fortælle at de alle er at finde på netflix ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar