lørdag den 12. september 2015

S T I L H E D


Hej derude. Det er ved at være længe siden, og det beklager jeg. Jeg må sige at der sker en masse ting for tiden, og jeg har derfor ikke rigtig kunne finde tid eller overskud til bloggen. Det har fyldt utrolig meget at starte i 3g, og jeg har flere gange følt det hele var en smule uoverskueligt med lektier og afleveringer fra dag 1. Samtidig har jeg nogle private ting jeg tumler med, som også fylder en del i hovedet. Dog håber jeg, og tror på, at jeg snart er tilbage her på bloggen. Bloggen er trods alt et sted jeg elsker, og jeg savner det. Men jeg har simpelthen været nød til at sætte det ned i prioriteringen for at få det hele til at køre rundt. Jeg håber i forstår, og at der stadig er nogle tilbage når jeg er på banen igen :) Indtil da, hav det skønt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar