søndag den 20. september 2015

WOULDN'T MIND WEARING

frakke ESPRIT // sweater SBJM // jeans ESPRIT // shopper VALENTINO // støvler STYLESNOB // smykker JANE KØNIG, MAANESTEN OG ESPRIT

Må sige, at jeg ville bestemt ikke have noget imod at tage overstående outfit på i morgen. Er særligt vild med den ternede frakke - den ville være så fin til vinteren! Må sige at de bedste ved sæsonskift er at den kan bruges som undskyldning for shopping, haha. Når jeg skal shoppe nye sæsonvarer kigger jeg ofte først rundt på nettet for at se hvad der er at finde, men ender i sidste ende oftest med at shoppe i fysiske butikker. (Er lidt old school på det punkt) Jeg er faldet over en masse fine items inde på esprits hjemmeside. Må ærligt indrømme at Esprit er et mærke jeg førhen har haft en ret ambivalent forhold til. Jeg har altid forbundet det med praktisk og kedeligt tøj, men må indrømme at de faktisk har en masse fede ting som jeg godt kunne klikke hjem. (Se lige denne fine kjole) De har helt klart en masse items jeg vil tage i overvejelse. Priserne er primært ikke særlig SU venlige, men tager man kvaliteten i betragtning synes jeg priserne er meget rimelige. Hvad synes i om Esprit?

Jeg er ved at være klar til at komme tilbage til bloggen, og håber ikke den nærmeste fremtid byder på alt for mange forhindringer for dette. Ellers må i bære over med mig. Hav en skøn søndag! - min skal bruges på at lave spansk aflevering, længe leve last minute afleveringer ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar