mandag den 23. november 2015

HALSKÆDER I LAG




Jeg er vild med at sammensætte halskæder så man opnår et slags lag på lag look. Det er en nem måde at få lidt personlighed ind i outfittet. Nu er jeg en af dem som faktisk ikke har så mange halskæder - de står alle på ønskelisten, haha ;) Men jeg har tit sammensat to af mine halskæder som billedet viser. Jeg er dog ved at være kørt lidt træt i looket, så jeg har surfet lidt rundt efter nogle nye halskæder. Asos var som altid til stor hjælp, og jeg fandt 3 fine halskæder som gør det endnu lettere at opnå lag på lag looket.



10 kommentarer:

  1. Er ret vild med idéen ;)
    Elsker halskæder!

    http://benyasuwan.dk

    SvarSlet
  2. Er også helt vild med det, og har flere gange siddet og sukket over selvsamme halskæder fra Asos. :-)

    www.amaliefernande.dk

    SvarSlet
  3. Synes bestemt de alle er så super fine!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  4. Det ser også bare super godt ud!! :)

    http://camillajulie.looklab.dk/

    SvarSlet