mandag den 16. november 2015

LOVING MY NEW SCENT

Godmorgen piger. Denne uge er et lille pusterum fra srp, da vi "bare" har almindelig undervisning. Rart lige at komme lidt væk fra den intense arbejdsproces. Forresten har jeg ændret layoutet her på bloggen. Det er ved at være lang tid siden jeg lavede mit layout, og var ved at køre lidt træt i det, men er personligt super tilfreds med rettelserne. Hvad synes I om det nye? :)

Lady Million parfumen var egentlig lidt en parfume jeg forbandt med poptiden (spørg mig ikke hvorfor). Men noget tid tilbage lånte jeg den af en veninde, og jeg opdagede hvor fantastisk den egentlig dufter. Det var en duft jeg bare ikke kunne glemme igen, så jeg blev nød til at anskaffe mig den. Jeg mangler ikke ligefrem parfumer, men jeg kan godt li' at skifte i de parfumer jeg bruger. Jeg er ikke typen der har en bestemt duft som jeg bare altid bruger, jeg har for det meste bare en duft jeg bruger meget i perioder. For tiden er det altså denne der primært bliver brugt. Hvad synes I om Lady Million? God dag :)

2 kommentarer:

  1. Den parfume er bare så god. Jeg har flere gange overvejet at købe den, og tror da også snart at jeg gør det :D
    Lige pt. bruger jeg SI fra Giorgio Armani, og den dufter også bare så godt :o).

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh den er altså også godt! Det kunne snildt være den næste parfume der sneg sig herhjem ;)

      Slet