onsdag den 31. august 2016

WORKABLE CLOTHES


Overstående styles kan findes HER
Som nævnt startede jeg tidligere på måneden på mit nye arbejde. Det er noget helt andet end skole, og jeg skal godt nok lige vænne mig til at sidde stille en hel dag. Som en rigtig modeblogger, leder jeg altid efter grunde der kan forsvare lidt shopping. Nu hvor jeg skal på arbejde hver dag, synes jeg min garderobe trænger til lidt fornyelse. Nu er mit arbejde ikke et hvor jeg har kontakt med kunder, men jeg vil alligevel gerne se præsentabel ud. Jeg føler altid det er overdele jeg mangler mest, og jeg forsøger meget at komme væk fra alt det sorte, og dermed få noget mere farve ind i min garderobe. Derudover er jeg på jagt efter nogle gode basic elementer, som virkelig er en god base i en garderobe. Har man nogle gode basic elementer, kan man nemt sammensætte et hav af outfits. Jeg har fundet en masse styles fra Samsøe Samsøe inde på And Pants, som er en super lækker hjemmeside. De forhandler tøj til både kvinder og mænd, og de har nogle virkelig lækre brands. Man kan bl.a. shoppe styles fra Acne, IRO og Gestuz. Derudover har de både fri fragt og fri returret, hvilket jeg elsker når webshops har – det gør online shopping langt lettere! Alle overstående styles er rimelig basic, og kan alle både dresses op og ned, alt efter hvilken anledning de skal bruges i. Perfekt til arbejde, men også perfekt til en bytur, familiefødselsdag eller afslapning derhjemme. Jeg er især vild med det lækre print på blusen i venstre hjørnet, og synes den er perfekt til at bryde den sorte tråd jeg normalt kører med ;-) Derudover ser den grå strik sindssyg lækker ud, og jeg tror næsten den er nød til at flytte ind, nu når efteråret et på vej. Den ville være fin at style sammen med plissé nederdelen. Den er super sød, men stadig meget enkel. Nederdelen ville også være nem at style med de to basic t-shirts, og eventuel den lange cardigan udenover. Jeg ville i hvert fald gerne have alle disse styles i min garderobe – er sikker på de kunne redde mig fra en tøjkrise eller to ;-) Har i en favorit fra collagen?
Jeg håber i bærer over med at jeg ikke blogger så ofte mere. Det er sindssyg hårdt med to jobs og minimal fritid + en masse ting man gerne vil nå. Tror lige jeg skal finde en god rytme, men jeg forsøger at holde liv i bloggen på bedste vis!

1 kommentar: