torsdag den 21. marts 2013

7 billeder fra Paris.


En tiende del af alle mine billeder fra Paris. Som sagt var vejret ikke noget at råbe hurra for, så derfor er de fleste billeder ikke særlig spændende at se på... Men derfor skal i ikke snydes, så her kommer et hurtigt skud billeder! I Paris har jeg......

Prøvet at finde toppen af Eiffeltårnet... Ret svært, men alligevel ikke umuligt. 
Derudover har jeg nydt udsigten fra 2 etage. Det var en kold og blæsende oplevelse og jeg er sikker på det er meget, meget smukkere når sommer er over byen og solen højt på himlen!
Jeg har også set utrolig mange blege og hvide statuer. Med og uden lagner over sig... Med lagner kunne de nemt gå for at være spøgelser! 
"As i sit here and watch the sun set on Sacré Coeur". Har også set Sacré Coeur mens jeg hørte Tina Dickow's sang om netop den kirke. Et smukt syn og et smukkere syn ud over byen.
Jeg har også besøgt Notre Dame. Super smuk kirke udefra, men efter min mening ikke noget at råbe hurra for indvendigt.
Jeg besøgte også Versailles slottet. Virkelig smukt slot, træls at man ikke må tage billeder i halvdelen af slottet. Men jeg fik dog taget et billed eller to. Og så beundrede jeg det meget smukke loftmaleri i alle værelserne.
Sidst men ikke mindst trådte jeg inden for den meget specielle glaspyramide på Louvre. Kan ikke helt finde ud af om den er smuk eller bare super speciel..... Louvre var i hvert fald meget stor og nåede næsten ikke at se noget. Men et tip til jer alle sammen: Napoleon den 3.'s gemakker er ikke det mest interessante! ;)
Udover det i ser på billederne oplevede jeg selvfølgelig også en masse andet, der er bare ikke noget billeder der er værd at vise frem.
Vi skrives, Emma.

English translation: A little bit of my pictures from Paris. As i told you the weather wasn't that good so most of the picture is really boring. But i wouldn't cheat you from the pictures, so here they are! In Paris have i.......

Tried to find the top of the Eiffeltower. It wasn't easy but it wasn't impossible!

I enjoy the view from second floor at the tower. 
I've seen a lot of statues.....
"As i sit here and watch the sun set on Sacré Coeur". I've seen the church while i was listen to Tina Dickow's song about it.
I went to Notre Dame. Pretty and really big!
I also went to the Versailles castle. So big and pretty! Especially the painting celling. So beautiful.
Last but not least i went inside Louvre's big glass pyramid. I can't decide if i think it's pretty or just very speciel....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar