torsdag den 9. maj 2013

Copenhagen once again.

Hej bloggen. Undskyld mit manglede blogging i disse dage. Men har simpelthen så travlt med eksame forberedelser og i denne weekend er jeg i København. København er virkelig blevet en af mine yndlings byer og jeg elsker den følelser jeg får i maven når jeg render rundt i gaderne! Imorgen skal jeg til One Direction med en af mine veninder. Glæder mig helt vildt, er sikker på det bliver rigtig fedt! I næste uge lover jeg at der kommer nogle indlæg til jer, så hold øje med bloggen. Jeg kan afsløre at der kommer en opskrift til nogle super lækre kager.
Emma
English translation: i'm sorry for the non blogging these days. But i have no time beside my homeworks and this weekend i'm in Copenhagen. Copenhagen is really one of my favorite cities. I love that feeling i get when i walk around in the streets. Tommorrow i'm going to the One Direction concert here in Copenhagen. Next week i promise that i will come up with some blog posts and one of them is a recipe :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar