mandag den 27. maj 2013

en ualmindelig glad blogger


Overskriften passer faktisk rigtig godt til mig. Her for tiden er jeg faktisk totalt glad og frisk. Vildt mærkeligt, for lige om lidt er 10. færdig, og jeg skal til mundtligt tysk på mandag. Men alligevel er jeg ualmindelig glad hele tiden!
Jeg ville egentlig bare lige vise jer min nye neglelak (læs: min nye YNDLINGS). Den er fra Essie og hedder "Go ginza", den er fra deres forårskollektion og jeg har været forelsket i den siden jeg så den i deres reklame. Men jeg synes altså at 100 kr for en neglelak er ALT for meget, men idag da jeg lige var et smut forbi Matas havde de flere af deres produkter på tilbud så jeg slap "kun" af med en 50'er :-) Den har en virkelig sød lavendel-lignende farve som jeg er helt forelsket i. Perfekt til sommeren i følge mig!
Kram Emma :-)
English translation: I am so fresh and happy these days! I really don't know why but i really am!
I really just wanted to show you guys my new nailpolish from Essie called "Go ginza". It's from their spring collection and i totally fell in love with it first time I saw it in a magazine! So today when i went by Matas I found it on sale to 50 kr. I really loooooove the colour of it and I think it's perfect for summer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar