tirsdag den 21. maj 2013

Outfit of the day, a week ago.


Smider idag et outfit op på bloggen som jeg havde på sidste tirsdag da jeg skulle til dansk skriftlig fremstilling. Jeg var hoppet i min bluse fra By Malene Birger, almindelige jeans fra HM og halskæde fra By Malene Birger. Blusen og halskæden er ting jeg købte da jeg var til lagersalg i november, og det er faktisk første gang at i ser dem "in action" her på bloggen. Blusen er virkelig behagelig og halskæden fik jeg virkelig mange komplimenter for. Havde en dejlig sommerlak på neglene og så var jeg ellers bare klar til at skrive dansk.
I morgen afslutter jeg de skriftlige eksamer med en "dejlig" omgang tysk. Glæder mig til det er overstået!
Håber jer der også har og skal til eksamer klarer det godt!
Emma
English translation: a outfit of the day, from last tuesday. The shirt is from By Malene Birger, and so is the necklace, and the jeans is just from HM.
It the first time you see my things from By Malene Birger in action :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar