tirsdag den 28. januar 2014

Ny vinterjakke

Den uendelig jagt på den perfekte vinterjakke dukkede op i oktober sidste år. Den foresatte. Jeg kunne på ingen måde finde den helt rigtige vinterjakke, og denne her jagt er jeg igennem år efter år efter år. Seriøst hvor svært kan det lige være at finde den perfekte vinterjakke? Åbenbart virkelig svært. Jeg har stadig ikke fundet den helt perfekte vinterjakke, men jeg stopper jagten og venter til næste vinter med at finde den. Jeg har dog fundet en ny vinterjakke i år, og jeg havde aldrig troet jeg skulle have en som den.
Den er utrolig dejlig at have på, og så er den faktisk virkelig varm. Skindet bedrager virkelig, for det ligner bare en tynd jakke, men den er virkelig vind afvisende og jeg fryser slet ikke når jeg har den på. Jeg var så heldig at finde den på tilbud i starten af året, så jeg fik den for 450 kroner. Er SÅ glad for den! :-)

// This year i found a new jacket for the winter. It's warm, and i love it. I'm so glad that i bought it and the beginning of the year. It's not the perfect jacket if you know what i mean? But i really love it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar