lørdag den 11. januar 2014

Jeg kan liiiiige nå det, kan jeg ikke?

Kære læsere - er det for sent at sige det? GODT NYTÅR? Bedre sent end aldrig ikke? :-)
Det nye år er startet, og det medbringer forventinger, forhåbninger, oplevelser og mange andre ting. Samtidig har man reflekteret over året der er gået på godt og på ondt.
Mit 2013 har været fantastisk, men samtidig også turbulent. Det var dette år hvor jeg mistede min fantastiske bedstefar som alt for tidligt forlod mig og min familie. Jeg savner ham til ukendelighed den dag i dag og ville ønske jeg stadig havde ham siddende, heppende på sidelinjen.
Samtidig var det også det år hvor jeg afsluttede 10. med tilfredshed og de dejligste venskaber i bagagen.
Jeg var 3 uger syd på som bød på varme og brune ben.
Åbnede et nyt kapitel i mit liv. Jeg startede nemlig på IBC, handelsskolen i Aabenraa, hvor jeg skal tilbringe de næste 2½ år før jeg får min hue på og kan kalde mig student 2016.
Året har også budt på flere problemer og dilemmaer på hjemmefronten, men alt er klaret med et smil og positive tanker.

Alt i alt har 2013 været fantastisk og jeg er sikker på 2014 bliver lige så fantastisk, hvis ikke mere. Nogle af de ting jeg kan se frem til i året er bl.a. at jeg afslutter 1g hvilket betyder at jeg også er totalt færdig med matematik! Glæder mig uendeligt meget til den sidste matematik time nogensinde - WUHU.
Så fylder jeg de famøse 18 år som selvfølgelig skal fejres - og selvfølgelig et kørekort.
Håber også sommeren 2014 bringer kvalitets tid med venner og veninder i Odense samt en smule ferie, måske syd på?

Jeg hoppede ind i året med en masse skønne mennesker fra 10. og året startede godt ud med en masse hygge. Håber i kom lige så godt ind i det nye år som jeg, og må 2014 bringe mindeværdige øjeblikke!
Kys, E

// Dear readers - sorry it took so long but HAPPY NEW YEAR. I hope you had a lovely evening with the ones you love and that the new year will bring happiness and joy. I started the year with some awesome people from 10. Can't wait to see what 2014 will bring. My 2013 has been good and i'm sure 2014 will be just as good. Talk to you later!Kiss, E


Ingen kommentarer:

Send en kommentar