lørdag den 25. januar 2014

Den BEDSTE hårkur til dags dato

Hej piger - som jeg lovede i sidste indlæg ville jeg vise jer en virkelig lækker hårkur. Og her er den. Den er fra Wella's ProSeries, og den er SÅ god! Jeg har prøvet rigtig mange hårkure, men jeg har virkelig aldrig prøvet en der er bedre end denne. Jeg bruger den hver søndag, og jeg kan mærke den i mit hår hele ugen. Den gør ens hår utroligt blødt - og man kan se en tydelig forskel på håret.
Jeg ved ikke helt præcist hvad den koster og hvor man kan købe den, da det er en jeg har fået i advendtsgave. Men jeg ved at man kan købe produkter fra serien i bl.a. Føtex og sommetider også i Netto, så tænker at man må kunne få fat i den der!

// Hey girls - i promised you to show you a good treatment for your hair. And here it is. It's from Wella's ProSeries and it's SO good! It keeps your hair really soft for the whole week and i have never tried a treatment as good as this one.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar