lørdag den 8. marts 2014

lyserøde forårs drømme

Jeg elsker forår! Det er helt klart min favorit årstid. Jeg elsker at alle træerne og blomsterne springer ud, og at verden begynder at få noget farve igen. Jeg elsker at solen begynder at komme rigtig frem, og at dagene har lys i længere tid. Jeg elsker bare alt ved foråret!
Endnu en fantastisk ting ved foråret er at vinter tøjet skal pakkes væk og forårs tøjet findes frem. Her har man en god undskyld til at brænde lidt penge af, hihi. Jeg drømmer om overstående ting.
Jakken er fra H&M og koster 299, så den ødelægger ikke ens budget fuldstændig. :) Den kan også fås i navy og beige, og jeg har svært ved at finde ud af om jeg bedst kan lide den i sort eller navy... Adidas LA TRAINER i sort, med lyserøde detaljer. WAUW, dem skal jeg seriøst have fat i på et tidspunkt! De koster dog 799 så de må lige vente lidt med at flytte ind. Alle kender vel efterhånden Jane Kønig og hendes omtalte V-ring. Jeg kunne virkelig godt tænke mig den i guld samt fjer-ringen. Guld har faktisk ikke rigtig sagt mig noget før, men jeg er ret vild med disse. Parfumer er nok noget af det jeg mindst mangler, men parfumerne fra CLEAN dufter bare SÅ godt at jeg er nød til at eje en derfra snart. Jeg kan bare ikke vælge hvilken der er bedst... Lipstick fra Clinique i en super fin lyserød nuance, og til sidst en fin lyserød clutch fra ASOS.
Hav en god lørdag piger!

// I love spring! It's definitely my favorite time of year. I love when everything gets colours and everything just looks prettier when it's spring!
Another great thing about spring is that you have an excuse to go on shopping. I'm dreaming about all the things on the photo. The jacket is from H&M, the sneakers is from Adidas LA TRAINER serie and I love the pink details on them. The two rings are from the danish jewellery Jane Kønig. The V-ring is very known and so is the feather ring. The lipstick is from Clinique and I'm crazy about the cute colour of pink. CLEAN makes amazing perfumes and I would love to own a few of them! Last there is the cute pink clutch from ASOS.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar