torsdag den 24. juli 2014

hh simonsen - wet brush

Godmorgen tøser, er i kommet godt i gang med dagen? Det er ved at være lang tid siden jeg har anbefalet noget til jer, men det laver jeg om på med det samme. Jeg har fundet noget helt fantastisk til mit hår, nemlig HH Simonsen's WET Brush. Som i kan se ligner den en helt almindelig hårbørste, men den er lavet sådan at den bl.a. modvirker elektrisk hår. Derudover er den lavet med nogle helt specielle nåle, som gør at ens hår lettere og smertefrit bliver redt ud. Uanset hvor tykt et hår man har! Den er virkelig smart, og jeg er så glad for den. Den fås i masse forskellige farver, og koster 129 kroner på HH Simonsen's egen hjemmeside, den kan sommetider også købes ved frisører :)
Hav en hårknude-fri dag, haha - kram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar