tirsdag den 29. juli 2014

Stemningsbilleder fra Italien







 Hej tøser, sikke dog et dejligt vejr vi har her i Danmark. Det er næsten ikke til at fatte at det er ligeså lækkert vejr her i DK som det var i Italien. På trods af dette savner jeg dog helt Italien, der er bare et eller andet over syden, ikke? Derfor tænkte jeg at det var på tide at vise nogle stemningsbilleder fra min tur til Italien. Turen var fyldt med sol, varme, is, hygge og en masse afslapning. Når jeg er i Italien elsker jeg at stå tidligt op for at se solopgangen. Vejret var ikke helt i top hver eneste dag, så jeg endte med at stå op forgæves et par dage. Men fik dog en fantastisk solopgang at se :) Jeg endte også med at tage en tur til Venedig sammen med en af mine veninder der var i nærheden, hold da op hvor er det bare en smuk by!

I morgen smutter jeg til Odense med en anden veninde. Vi skal bare max hygge, mens jeg viser hende den fantastiske by der har mit hjerte, haha.
Ses piger - knus E


1 kommentar:

  1. Sikke nogle smukke billeder - det minder mig om hvor fantastisk Venedig er.

    SvarSlet