lørdag den 19. juli 2014

nyt til indretningen

Jeg kan umuligt være den eneste piger der er helt vild med lyserødt. Selvfølgelig skal alting ikke være lyserødt, men den røde tråd må efter min smag gerne være lyserød. Den mening bærer mit nye værelse vist også præg af, haha. Det har jeg forresten heller ikke fået fortalt jer - jeg har fået helt nye værelse! Jeg har nu et meget mere lyst og åbent værelse, og jeg er rigtig glad for det. Lover at jeg nok skal få lavet en roomtour når jeg kommer hjem fra ferien.
Som jeg skrev i torsdags fik jeg nogle rigtig fine gaver af mine veninder. Jeg fik som sagt det fine eyebrow kit fra GOSH af tre af dem, men jeg fik også den lille søde (og lyserøde ;)) hoptimist af dem. Det er en ting jeg har ønsket mig rigtig længe, så jeg blev så glad da jeg pakkede den ud! Derudover fik jeg også en lille Kähler vase (også i lyserød, I know - I'm obsessed), eller jeg fik faktisk et gavekort til den, but who cares? Har kigget på vasen lige siden Kählers nye kollektion kom ud. Er rigtig glad for begge tingene, og de pynter rigtig fint på min værelse.
Hvilke ting til jeres værelser ønsker i jer fortiden? Kram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar