fredag den 29. maj 2015

STUDENT 2015

Student 2015

to delt sæt HER, t-shirt kjole HER, kjole med smalle stropper HER, blondekjole HER, turtleneck kjole HER, off shoulder jumpsuit HER, cross over neck jumpsuit HER, blonde jumpsuit HER, halterneck jumpsuit HER, jumpsuit med brede ærmer HER

Godmorgen piger. Nu er der ikke længe til gaderne fyldes med glade studenter. Ser allerede frem til næste år hvor det er min tur. Om under en halv time begynder jeg min engelsk årsprøve, og så står den ellers på arbejde og afslapning i weekenden. Men i anledningen af den kommende studenteruge har jeg fundet lidt inspiration til hvide studenterkjoler, eller bare sommerkjoler generelt. Samt lidt inspiration til knap så kjole glade piger i form af fine hvide jumpsuits ;) Jeg kan selv rigtig godt lide blondekjolen med de lange ærmer, men er også vild med jumpsuitet med halterneck og det med cross over neck. Hvilken er din favorit? 

2 kommentarer:

  1. Super fine kjoler du har fundet!! Jeg har faktisk lavet et indlæg om studenterkjoler til under 300 kr, tag evt. et kig på det og bliv inspireret :-)

    http://sumodtageren.dk/studenterkjoler-til-under-300-kr/

    Hilsen Nana

    SvarSlet