torsdag den 27. juni 2013

gaverne from the girls

Mit surprise party var noget af det bedste jeg nogensinde har fået. Men jeg er alligevel rigtig, rigtig glad for de gaver jeg fik af mine dejlige veninder. Neglelakken fra Chanel har den sødeste sommerfarve som desværre ikke rigtig kommer til sin ret på billedet. Halskæden er fra HM og den er virkelig SÅ cool! Og body butteren dufter helt vildt godt!
Inden jeg skulle op i engelsk i fredags kom min veninde med hendes gave. Min helt egen Justin Bieber kage! Den er simpelthen så flot og kan næsten ikke få mig selv til at spise den, hihi :-)
Emma

English translation: My surprise party was really one of the best things ever! But i'm still so happy for all the present from my friends. The nailpolish from Chanel has such a cute color, but the picture doesn't show it that well. The necklace is from HM and it is SO cool! And the body butter smells so good.
My friend gave me my own Justin Bieber cake rigth before my english final. I love it so much! :-)

2 kommentarer:

  1. Super lækre gaver!

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet