lørdag den 21. december 2013

ebay tips


Hej piger, jeg har samlet 4 fine ting fra ebay til næsten ingen penge. Nederdelen ligner utrolig meget en fra ZARA, men det gør prisen altså ikke. Den koster nemmerlig lige under 30 kroner. Synes også pulloveren ser sød ud, den kan også fås i 3 andre farver hvis den skulle være noget.
Håber i er klar til julen? Det er jeg, og jeg er derfor i Odense for at julehygge med min mor. I morgen skal jeg i rosengårdscenteret med Katrine, bliver skønt at se hende igen!

// Hey girls, i have found 4 things from ebay to almost no money. The skirt is very look-a-like to one from ZARA but the price really isn't! ;-) The pullover is so cute and you can get it in 3 other colours.
I hope you're ready to the christmas? I am and i'm spending this weekend in Odense. Tomorrow i'm hanging out with Katrine, it's gonna be lovely to see her again!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar