tirsdag den 4. juni 2013

et år siden plus 3 dage


Havde jeg sidste skoledag med min gamle fantastiske klasse. Det er helt vildt hvor hurtigt tiden går. Da jeg var færdig på Lilleskolen var jeg overbevist om at jeg aldrig kunne gå på en mere perfekt skole end den, men 10. Aabenraa er virkelig helt igennem fantastisk! Jeg har uden tvivl haft det bedste år nogensinde, og det bliver så hårdt at sige farvel til noget så dejligt som det. I fredags havde vi galla på skolen, og hold da op hvor var det hyggeligt! Jeg lover at vise et billed en af de næste dage.
Håber at alle der har haft sidste skoledag havde en fantastisk og sjov dag!
Var næsten lige ved at glemme dette! I går tog jeg hul på de mundtlige eksaminer, lagde ud med en mundtlig tysk eksame og fik et stort 7 tal. Kunne virkelig ikke være mere lettet over at den eksame endelig er overstået! 1 down 4 to go! ;-)
Knus Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar