onsdag den 17. juli 2013

hvad jeg købte på Fanø

For en gang skylde købte jeg ikke overdrevet meget da jeg var på Fanø, men overstående røg dog med hjem. Hos ravsliperen i Nordby køber jeg altid et eller andet! Jeg elsker så mange af de smykker de har, og ham der har butikken kender også min smag nu så han viser mig altid de lækreste smykker. Og i år blev det altså til en ring, den kan næsten ikke ses, men det er den jeg har på her på pegefingeren.
Jeg købte også en lækker taske fra Pieces. Den var sat ned til kun 149 og så hørte der en fin clutch med. Bukser fra Vero Moda røg også med, og så købte jeg de 4 søde glas magneter fra glaspusteren.
Bogen fik jeg egentlig af min mor, men jeg fik den på Fanø så den skulle også med. Den handler om danseren Silas Holst som bl.a. har været med i Vild med Dans. Den er rigtig god, og man kommer rigtig tæt ind på ham. Og så er det jo bare et plus at han er en smule pæn... (En skam at han ikke er lidt yngre og hetro! ;-))
Emma

English translation: I bought this on Fanø. A little ring, you can't really see it on this picture but i'm wearing it right here.
The bag is from Pieces and was on sale to 50%. The pants is from Vero Moda. I also bought some sweet magnets. The book is about a danish dancer and i got it from my mom :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar