tirsdag den 23. juli 2013

Sommerlakker - mine yndlings





//maybelline nr 490 - hot salsa//essie spring edition - go ginza//polen - kender ikke mærket eller navn//oh my gosh nr 027 - pink obsession//essie summer edition - naughty nautical//
Håber i alle sammen har en dejlig ferie! Jeg er som sagt på ferie lige nu, så lige nu bader, soler eller hygger jeg mig nok.
Jeg har fundet mine 5 yndlings sommerlakker. Den første har en rigtig flot neon farve når man får den på, og den får virkelig ens fingre til at se en anelse mere brune ud. Og så holder den rigtig godt! Win win!
Den næste er fra essie og har en sød lavendel farve. Den næste er fra Polen og kender ikke mærket, men den er en dejlig frisk sommerfarve synes jeg! OH MY GOSH er helt klart mit yndlings mærke når det gælder neglelakker. Jeg elsker dem, og så især denne søde pinke. Jeg er ikke vild med GOSH's normale lakker, men den her serie elsker jeg! Og den sidste lak er også fra essie og faktisk deres summer edition. Jeg fik den da jeg dimitterede fra 10 :-)
Emma

English translation: Hope y'all are having a great vacation! I have :-)
I have found my 5 best nailpolish for this summer. I think they are so cute, pretty and perfect!

2 kommentarer: