torsdag den 25. juli 2013

New in - HM


Jeg håber stadig i nyder ferien og at vejret stadig er godt hjemme i Danmark. Lige nu skulle jeg efter planen være på vej til Italien. Håber vejret er ligeså godt dernede som da jeg tog af sted fra Danmark!
Inden jeg tog afsted på ferie var jeg et smut forbi HM og faldt over denne halskæde og nederdel. Nederdelen kostede 49 og halskæden var på tilbud til 70. Begge ting er pakket godt ned i tasken, og jeg regner stærkt med at få det indviet i Italien! Jeg er især vild med halskædens farver og så elsker jeg at ens ben ser lidt mere brun ud i nederdelen ;-)
Emma

English translation: I still hope y'all is enjoying the vacation and that the weather is still good. If we're following the plan are we soon in Italy. Hopes the weather is so good!
Before i went on vacation i went by HM and found this necklace and skirt. I think the colour on the necklace is amazing and so cute! And i love how my legs looks much more tanned in the skirt :-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar