lørdag den 26. oktober 2013

nothing special - min nye computer

Hey piger - jeg lovede jer at vise mit nye vidunder, og her er den. Det er en Lenovo U310t. Den har et super lækkert design som minder meget om en macbook. (Hvilket giver plus point hos mig). Den har touch skærm, noget jeg faktisk troede var unødvendigt, men jeg er faktisk rigtig glad for det! Det gør en masse ting en smule lettere ;-) Jeg har købt den ved Elgiganten til bare 3700! Hvis nogen skulle være interesserede kan i finde den lige her.
PS. I må meget gerne kigge forbi min tumblr, som jeg har åben på computeren ;-) I finder den lige her, eller ved at klikke på billedet i sidepanelet. Tak - Emma

I promised you to show you my new computer. It's a Lenovo U310t. You can find it right here at Elgiganten. And please take a look at my tumblr, you can find it here or by clicking on the picture to the right side. Thank you :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar