fredag den 18. oktober 2013


Totalt random sang som intet har at gøre med indlægget. Er bare blevet ret vild med Ellie's fine stemme!

Hey derude! Nyder i ferien? Det gør jeg helt bestemt! Jeg hygger max med min dejlige familie, og nyder bare de skolefrie dage.
Jeg har fået købt lidt forskelligt i løbet af det sidste par dage. Jeg har bl.a. købt verdens dejligste vanter i Noa Noa, lækre sneakers fra Adidas, et nyt kamerakort og noget jeg har ønsket mig i laaaaang tid. Det sidste må i dog vente lidt endnu før i får det at se ;-)
Men jeg var i Kolding storcenter i tirsdags hvor jeg faldt over de dejligste handsker i Noa Noa. Jeg var også et smut forbi den nye Starbucks deroppe, og jeg blev godt nok overrasket over priserne! Jeg har tidligere været på Starbucks i Paris og Berlin, og der synes jeg faktisk ikke at priserne var særlig høje, men det er helt vildt i DK!
I går var jeg til lagersalg i Sønderjyllandshallerne hvor jeg fandt et par sneakers fra Adidas til halvpris. Viser dem frem på bloggen senere, har bare ikke haft mulighed for at tage billeder af dem endnu.
Jeg var også lige forbi fotobutikken for at købe et nyt kort til mit kamera. De havde desværre kun et på 32gb til 1600!! Så må vente lidt på at de bestiller et mindre (og billigere) hjem til mig :-) Glæder mig til at kunne tage billeder igen!
Og ja, så har jeg købt noget som jeg har ønsket mig i meeeeeget lang tid! Glæder mig til at modtage det. Og jeg glæder mig ligeså meget til at vise det frem!
Men nok for nu. Nyd de sidste par dage af ferien før det hele starter igen!
Knus

Hello. Here in Denmark we have a fall vacation so i'm relaxing on a maximun level!
I bought some different things. E.g. sneaker, cameracard and a secret thing. You have to wait a little bit before you get to know what it is ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar