mandag den 16. december 2013

tumblr all the way

Jeg er blevet virkelig afhængig af tumblr og we heart it. Det er utroligt hvor meget inspiration man kan finde der inde! Som regel kigger jeg bare på de populære sider da det er her jeg synes det mest inspirerende er, men der er dog nogle få blogs jeg også tager et smut forbi. Er du ligeså stor tumblr-freak som mig synes jeg du burde kigge forbi Pernille's, Karoline Maria's, Rose's og Sille's blog! Der ud over synes jeg også du skulle tage et smut forbi min egen tumblr - nothing special :-)

// I am addicted to tumblr and we heart it. I think it's incredible that you can find to much inspiration there. I usually just go through the popular pictures cause I think most of the inspiration are on there but there is a few blogs i also take a look through. If you're just as freaked with tumblr as I am you should take a look at Pernille's, Karoline Maria's, Rose's and Sille's tumblr. Beside that you should also check out my tumblr - nothing special :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar