søndag den 18. oktober 2015

DANSK DESIGN // KäHLER

Er der noget jeg elsker, så er det indretning. Selvom jeg er klar tilhænger af den minimalistiske stil, hvor kun få elementer spiller ind. Er jeg stadig vild med at tilføje lidt ekstra kant og personlighed, ved hjælp af vaser, krukker og lysestager. Et mærke jeg personligt er helt vild med, er kähler. Jeg har også to omaggio vaser på mit værelse. Selvom jeg er rigtig glad for dem, vil jeg sige at de skal bruges med omhu og i begrænset omfang.

En ting jeg godt kan lide ved kähler, er at deres designs er utrolig tidsløse. Jeg er især vild med Hammerhøj-serien derfra, og jeg er ret sikker på at der i mit fremtidige hjem vil være flere af disse at spotte. Det er særligt sammensætningen af vaserne og lysestagerne, som billedet i højre hjørne viser, jeg er helt vild med. Kähler produkterne er at finde i mange butikker, og Magasin forhandler dem blandt andet. Hvis du har lyst til at tjekke Magasins udvalg af kähler produkter så klik her, så kommer du direkte til deres kähler "afdeling" ;) Hvad synes I om kähler?

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker kahler og deres fine design, især deres nye design de er så fine!

    God Mandag!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de nye designs er rigtig fine!
      - God mandag til dig også <3

      Slet