tirsdag den 20. oktober 2015

FINE FARVER TIL EFTERÅRET



Overstående kan købes hos by DEHNJakken // Tørklædet // Tasken // Gummistøvlerne

Jeg er faldet pladask for khaki trenden, og jeg er vild med alle de sarte farver der passer godt dertil. Det er jo også en farve der går super godt med nærmest alle hår- og hudfarver, og er derfor en trend de fleste kan bære. Da jeg faldt over jakken var jeg helt solgt, hvis ikke jeg var for nærig til at smide små 1400 kroner for en jakke, havde jeg bestilt den hjem med det samme. Det overraskede mig lidt, da jeg så den var fra Ilse Jacobsen. Det er nemlig et mærke jeg primært forbinder med gummistøvler. Jeg var ikke klar over at de lavede så mange forskellige styles som de gør. Hvis jeg skulle style jakken, ville jeg sætte den sammen med et lækkert tørklæde, en fin taske og et par smarte gummistøvler - præcis som jeg har gjort ovenover. 

Alle de lækre items er fra Ilse Jacobsen, og de kan findes inde på by DEHN, som er en webshop der sælger rigtig mange lækre mærker. De forhandler bl.a. mbyM og Saint Tropez - og så selvfølgelig Ilse Jacobsen ;) Hvad synes I om jakken og de andre items?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar