onsdag den 5. juni 2013

Galla på 10. Aabenraa


Som sagt var jeg til galla i fredags på 10. Aabenraa. Jeg lovede jer at jeg ville vise et par billeder, og her er de! Jeg havde købt min kjole i HM til 349 kr. Er selv rigtig vild med den, og er rigtig glad for jeg ikke behøvede at bruge alt for mange penge på den. Man kan godt nok ikke se det her på billederne, men den har en åben ryg. Og så er den bare rigtig dejlig at have på. Hvis nogen skulle være interesseret kan den købes lige HER!
Til galla fulgtes jeg med 2 af mine veninder, Amalie og Natalie. Og det var altså super, super hyggeligt! :-)
Emma.
English translation: I went to my prom last friday at my school and i have promised to show you some pictures so here they are! My dress is from HM and it cost 349 kr. I'm so glad i found it cause i think it's so perfect for me. You can't see it on these pictures, but the dress has a open bag and it looks so good! You can buy it HERE if you want to!
I went to prom with my 2 friends, Amalie and Natalie. And it was so much fun! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar