tirsdag den 24. december 2013

Kære læsere, glædelig jul til jer alle! Jeg håber i får en hyggelig aften sammen med familien, eller nogen i holder af. I år bliver vi ikke så mange til jul, men jeg er sikker på vi nok skal få en hyggelig aften! Den anden da delte jeg mine ønsker, er lidt spændt på at se hvad der gemmer sig under træet. Hvad med jer?

Nu vil jeg også lige sige tak til alle jer. Tak fordi i læser med, det betyder meget mere end i overhovedet tror. Bloggen er i år vokset, og jeg er rigtig glad for hvor den er nu. Så af hjertet tak!

// Dear readers, merry christmas! I hope you'll have a lovely one with people you love. A few days ago i shared with you my wishes this christmas, i wonder if there's anything of these things under the tree. 

I also want's to say thank you to y'all. Thank you for reading my blog, it means more thank you could think. My blog is grown so much this year, and i happy about where i am with it now. Thank you so much!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar