søndag den 29. december 2013

Hvad der lå under juletræet i år

Hej piger – har i haft en god jul? Det har jeg i hvert fald! Ovenover ser i hvad der lå under juletræet med mit navn på. Jeg er så glad for alle tingene, og det har virkelig været noget jeg har kunne bruge. Da jeg tidligere delte mine ønsker med jer havde jeg tasken fra DAY på listen over ønsker, så da fandt den under træet blev jeg så glad! Derudover hørte den sammen med et abonnement til IN som jeg vil glæde mig til at prøve.
Derudover så fik jeg min længe ønskede Mr. P lampe samt en tape holder. En lækker ”creme” til mit hår, en mascara og en neglelak. One Directions nye film ”This is us”, en koncertbillet til Tina Dickow næste år i maj. Et fint armbånd, en usb nøgle, hjemmelavede lys og 500 kroner. Og til sidst fik jeg en kogebog, en bog om personlig indflydelse og en lille bog med søde ord fra min mor.
Alt i alt har denne jul været super dejlig. Den har virkelig stået i familiens tegn, og jeg har ikke lavet andet end at hygge. (Og pudse næse – jeg har nemlig været så heldig at blive forkølet hen over julen)
Håber også i har haft en dejlig jul. Nu ser jeg frem til nytårsaften som jeg er sikker på nok skal blive god!

// Hey girls – did you have a great christmas? I did! Here you can see what was lying under the Christmas tree with my name on it. I’m so grateful for all the stuff I got! And I got my bag from DAY – one of the things I had on my wishing list earlier this month.
I got so many things that I am so happy for. Can’t wait to use them all.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar