fredag den 13. december 2013

Hej piger - så er december godt i gang, og jeg føler bare at tiden går så hurtigt! Jeg har kun 2 almindelige skoledage tilbage i dette år, og så lige en portfolio eksame på onsdag. Tænk at julen lurer lige henne omkring hjørnet, og jeg er bare slet ikke klar.
Håber i overlevede stormen Bodil i sidste uge? Det gjorde jeg heldigvis, og den medbragte en masse røde streger inde på lectio, så det var jo helt okay! ;-)

Jeg er en totalt sucker for blomster! Jeg elsker dem - især i flotte farver. Her i vintermånederne synes jeg det er så dejligt med noget forårs stemning, og det får jeg så meget fra blomster. Derfor blev jeg virkelig glad da min tante købte disse fine roser til mig, det pyntede så fint i mit vindue i en uges tid. Det var så rart med noget kønt og kigge på. Synes de var ret seje med hensyn til farven! - hvide i bunden og så lyserøde/røde i spidserne, det har jeg aldrig set før :-)
Ses piger!

// Hey girls - can't believe it's already december and christmas is just around the corner! I am so not ready to it. School is almost over and i can't wait for the holiday next friday.

I love flowers especially with beautiful colours! They bring a lovely spring vibe with them, don't you think? I do and I was so happy when my aunt got me these pretty roses. Cool colour!
See y'all!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar