torsdag den 13. juni 2013

Ebay goodies


Jeg har siddet og kigget utallige sider igennem med smykker på Ebay, og jeg har nu fået samlet 6 favoritter der gerne måtte flytte ind ved mig! Alle tingene er utrolig billige synes jeg, og tror også jeg er nød til at få klikket noget hjem. 
Hvis man ikke har noget imod ventetiden så er det helt klart det værd at bruge lidt tid på Ebay! Man kan virkelig finde nogle lækre ting til næsten ingen penge. Men hold op hvor kan man også finde meget skrammel ;-)
Emma

English translation: I've been looking and looking after jewelry on Ebay, and i have now found my 6 favorites. All the things are unbelievable cheep and i think i'll have to order something home!
I really think it's worth it to look on Ebay cause you can really find so many cool things. But you can find so much junk that it's unbelievable! ;-)

4 kommentarer:

  1. Fedt indlæg! - Jeg er selv storforbruger af både Ebay og også Etsy - hvis du kender den! Samme princip som Ebay i hvert fald :D
    - fed blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Etsy er helt klar også en lækker side!
      - og tusind tak :-)

      Slet
  2. Virkelig fedt indlæg! Ebay er bare et perfekt sted at købe smykker!

    Mille
    http://www.miljemilje.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det vil jeg give dig helt ret i. Ebay har bare så meget fedt til næsten ingen penge! :-)

      Slet