lørdag den 8. juni 2013

klar til sommeren

 Så er jeg ved at være klar til sommeren. Jeg har en lidt uskreven tradition om et par nye solbriller hver sommer og i år har jeg allerede fundet dem. Og så til næsten ingen penge! De er fra Tiger og koster kun 30 kr. Selvom de ikke er i super kvalitet er jeg sikker på jeg nok skal blive rigtig glad for dem!
Ud over dem er min kjole og bælte også nyt. Kjolen er fra HM og koster 79 kr, den er super enkel og rigtig lækker at have på, bæltet er super lækkert og giver et ellers sort og kedeligt outfit et lille farvekik.
Jeg er gået på weekend med den mest fantastiske følelse. I mandags var jeg oppe i mundtlig tysk, den eksame jeg har frygtet allermest, og endte med at få et stort 7 tal. Det var virkelig fantastisk at få det afsluttet. Og i fredags var jeg oppe i fysik og endte med et 12 tal! Jeg fik så meget ros af min lærer og censor at jeg slet ikke kunne stoppe med at smile resten af dagen. Og jeg smiler stadig! Næste eksame er heldigvis først på fredag, så imorgen smutter jeg til Odense. Det bliver skønt lige at se nogle af mine savnede veninder og nyde det gode vejr i gaderne.
Håber i får en skøn weekend! Og så har jeg ændret ret meget på bloggens udseende, hvad synes i om det? Jeg er selv rigtig glad for det! :-)
Knus, Emma.

English translation: I am now ready for summer. Every summer i most buy a new pair of sunglasses and this year i have already found them. My dress and belt are also new. The dress is from HM and it's so nice to wear! Yesterday i got an A+ in my chemistry exam. I can't stop smiling! My next exam isen't before friday so tomorrow i go to Odense. Can't wait to hang out with my friends in the lovely weather. Hav a great weekend! And i've changed to design here on the blog, what do you think? I am so happy for it! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar