mandag den 24. juni 2013

Hvad der stod på gavebordet

"trin for trin. nemt og hurtigt", justin bieber pude, "den eneste ene", "lol", "(dil)emma", 550 kr til iTunes, ispose, someday summer edition 30ml, someday 50ml
På billedet ses alle mine fødselsdags gaver fra min familie - minus min mor og far. Jeg er super, super glad for alle mine gaver, og de har gjort mig endnu mere glad! Jeg er især glad for filmen "lol" da jeg virkelig (!!!) elsker den, synes den er sååååå god! Og så er jeg vildt glad for alle mine gavekort til iTunes, nu skal der virkelig købes noget musik! ;-)) Men jeg er virkelig glad for ALLE mine gaver. 
Jeg har virkelig haft den bedste fødselsdag nogensinde, for udover min familie fødselsdag i fredags fik jeg et surprise party i lørdags sammen med de bedste piger. Men mere om det kommer i et senere indlæg :-)
Emma

English translation: You can see all my birthday presents on this picture. But this is only them from my family - minus my mom and dad. I am so glad for all the presents and i love them sooooo much!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar