lørdag den 29. juni 2013

outfit + status

Mit outfit fra min dimission. Min top er ny og der kommer mere om den snart på bloggen. Men altså jeg var meget casual, men alligevel ikke helt kedeligt.... Min dimission var rigtig rar, og jeg følte at det var et dejligt farvel med 10. Aabenraa. Alt i alt har jeg haft det mest fantastiske år nogensinde. Og jeg er så glad for at jeg valgte 10! Lærerne har været helt fantastiske og det har alle menneskerne også. De har alle sammen været med til at gøre mit år helt uforglemmeligt, og hverdagen uden dem bliver helt mærkelig! Men jeg ser så meget fremad, og jeg glæder mig til handelsskolen. Og så glæder jeg mig til en lækker sommer med de dejligste mennesker i verden.
Til alle jer fra 10. Aabenraa: tusind tak for et fantastisk år, jeg ønsker jer det bedste i jeres fremtid. Vi ses!
Emma

English translation: this is my outfit from my graduating from 10. Aabenraa. My top is new and will soon be on the blog! But i think it's very casual but not boring.... The graduating was so nice and i felt like it was a good goodbye with the school. This year has been so amazing and i couldn't have ask for a better year. All the teachers and students has made my year so memorable and i can't thank them enough!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar