tirsdag den 25. juni 2013

Selvlysende neglelak - anmeldelse

Sponsoreret indlæg - dog med mine egne meninger
For en uge tid siden modtog jeg denne neglelak fra Laushine af Zatana. Selve "flasken" der indeholder neglelakken er super fin og det er en af de få neglelakker jeg ikke vil have noget imod af have stående fremme. Farven er meget orange selvom den står beskrevet som gul, men farven er stadig super fin!
Det smarte ved denne neglelak er at den er selvlysende og lyser altså i mørket. Og det gør den virkelig, da jeg havde den på og jeg skulle sove lyste mine hænder helt op :-D
Jeg er dog en smule skuffet over denne neglelak. Den dækker utrolig dårlig og selv efter 3 lag neglelak dækkede den stadig ikke helt. Og så havde den en meget rug overflade hvorimod de fleste neglelakker har en meget glat overflade.

Zatana er en hjemmeside hvor du bl.a. kan købe selvlysende og krakelerende neglelakker, men også en masse fine smykker. Deres priser er lidt blandet. Den selvlysende neglelakker koster normalt 129, men er lige nu op tilbud til 69 kr. Men de har rigtig god service. De er virkelig søde, og de sender pakkerne ud ret hurtigt. Jeg modtog min 2 dage efter den blev sendt.

Alt i alt synes jeg helt bestemt at Zatana er et besøg værd! :-)
Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar