søndag den 9. juni 2013

Today's outfit


Idag er jeg iført dette outfit. Kjolen/tee'en er min tantes, og jeg elsker at den er dip dyed. Bæltet har jeg taget på for at give outfit'et lidt farve og kant. Udover har jeg en almindelig sort blazer på med lidt perleværk på skulderne. Min chanel-lignende taske og en masse ringe. Og så har jeg haft mine røde adidas sko på. Synes selv det er et lækkert outfit! :-)
Idag er jeg taget til Odense, vi startede med at køre i IKEA og efterfølgende hjem til min mor. Nu skal vi til at spise, og så skal vi ellers bare hygge. Jeg skal lave dansk forberedelser i den her uge, men tid til veninder har jeg alligevel fundet. I morgen skal jeg nemlig være sammen med min veninde Rose, og på onsdag skal jeg ud forbi min gamle skole sammen med Sarah. Det bliver så skønt.
I løbet af ugen viser jeg et nyt køb frem, så stay tuned!
Emma.

English translation: Today i'm wearing this outfit. I love that the dress it dip dyed. I really like this outfit! :-)
Tomorrow i'm going to see my friend Rose, and on wednesday i'm going to visit my old school with my friend Sarah. Can't wait!
In this week i'm gonna show you guys something new that i bought, so stay tuned!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar