fredag den 28. juni 2013

Ynig luxus vat - anmeldelse

Sponsoreret indlæg - dog med mine egne meninger
Jeg har i de seneste uger testet vatrondeller og vatpinde fra Yniq. Og jeg er virkelig tilfreds! Jeg er især vild med vatrondellerne, de er super lækre! For det første er det vildt dejligt at de kommer i sådan en beholder, som gør at de er super nemme at få ud. Og for det andet så fnuller de slet ikke. Jeg synes det er så irriterende når man f.eks. fjerner neglelak at vatrondellen altid begynder at fnulle over det hele. Men det gør de her altså overhovedet ikke! De suger heller ikke lige så meget væske, så man kommer altså også til at spare på både nelgelakfjerneren og makeup-fjerneren.
Vatpindene er altså også super smarte. I den ene ende er de lidt spidse og i den anden lidt flad. Det er super smart hvis man får mascara rundt om øjet eller noget andet.

Udover disse produkter forhandler Yniq også neglelak og hudpleje produkter. Og så er de super søde. Min pakke ankom allerede 1 dag efter at den var blevet sendt, så det var bare super lækkert!

Jeg kan virkelig anbefale Yniq og vil helt klart foresætte med at bruge deres vatrondeller! :-)
Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar