fredag den 21. juni 2013

Gæt hvad jeg har idag....

Jeg har da selvfølgelig FØDSELSDAAAAAAAG! Jeg er endelig (!!!) blevet 17 år, og jeg har haft en fantastisk dag. Jeg har endelig fået sommerferie og jeg har afsluttet alle min mundtlige eksamer og er super tilfreds! Jeg har fået lækre gaver og har spist lækker mad. Jeg har hygget med de dejligste veninder og jeg har hygget med den dejligste familie. Mine gaver kommer på bloggen i en af de næste kommende dage.
Håber i får en fantastisk weekend!
Emma

English translation: Guess what day it is..... It's my BIRTHDAY! I'm finally (!!!) 17 and my day have been amazing! I have finally summer vacation and i'm done with all my finals. I've had a great day with my friends, family, good presents, great food and everything else that belongs to a great day. 
Have a great weekend!


2 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen!
    Håber du havde en dejlig dag :-)

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Michelle, jeg havde en rigtig dejlig dag! :-)
      - fin blog du har dig!

      Slet