onsdag den 19. juni 2013

fredag fredag fredag

Random billed fra sidste sommer. Sikke dog mit hår er vokset, hihi.
Mit blogging i disse dage er ikke hvad det burde være, og det er jeg ked af. Men jeg sidder ligsom resten af 9. og 10. klasserne begravet i eksaminer. Nu mangler jeg, heldigvis, kun engelsk og på fredag står den på sommerferie. Og fødselsdag! Kan slet ikke vente med at være færdig med alt det her eksame ræs, bliver skønt med en lang og velfortjent sommerferie.
Hvordan går det med jeres eksaminer?
Emma
Random picture from last summer, my hair has grown, hihi.
English translation: my blogging these days aren't what it suppose to be, and for that i'm sorry! But right now i'm in my finals. But i only have my oral english final, so on friday i finally have vacation. And birthday!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar